Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018

Καταρρίφθηκε το παραπλανητικό πείραμα μέτρησης καμπυλότητας




Έχει πολύ πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις προσπάθειες ολοφάνερης παραποίησης στοιχείων κατά το δοκούν για να αποδείξουν την καμπυλότητα της Γης με ...χαλκευμένα στοιχεία.










 Στη περίπτωση μας, σήμερα εξετάζουμε ένα βίντεο το οποίο έχει πειραγμένα μαθηματικά αλλά και αλλοιώσεις στα οπτικά μεγέθη που συγκρίνει ώστε να δίνεται λάθος εντύπωση στους αναγνώστες.


Προσοχή!



Σε πρώτη θέαση το βίντεο μπορεί να φανεί σε κάποιον απόλυτα σωστό και ειλικρινή. Εξετάζοντας όμως τα μαθηματικά και τις εικόνες βλέπουμε ότι χρησιμοποιούνται λογικές πλάνες για να κερδιθούν οι εντυπώσεις..

Έτσι το αποτέλεσμα και τα συμπεράσματα που ακολουθούν είναι ολότελα παραπλανητικά.
Παρόλα αυτά, προτείνω τη θέαση του πριν προχωρήσει κανείς στην ανάλυση που ακολουθεί.





ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1.    ΛΑΘΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ


Αρχικά στο 02:24 μας λέει ότι θα κάνει φωτογραφικές παρατηρήσεις από ένα μέτρο ύψος από το επίπεδο(!) της θάλασσας, ενώ ο στόχος του είναι σε απόσταση 47,35km μακριά και ότι οι 2 δίδυμες καμινάδες που θα υπολογίζει έχουν ύψος 265 μέτρα.










Έπειτα συνεχίζει με τα μαθηματικά που λένε ότι το τμήμα που θα πρέπει να είναι κρυμμένο πίσω από την καμπυλότητα θα είναι 127.81m ενώ το "ορατό" τμήμα της καμινάδας είναι 137.18m.




Στη φωτογραφία σκιάζει με μπλέ επίστρωση το τμήμα που θα πρέπει να υποκρύπτεται από την καμπυλότητα.




Όμως.... χρησιμοποιεί ΛΑΘΟΣ υπολογισμούς και βγάζει λάθος μαθηματικό αποτέλεσμα.
Το σωστό είναι  150.42m κρυμένο ύψος λόγω της καμπυλότητας της Γης σύμφωνα με τον υπολογιστή καμπυλότητας ΕΔΩ (με κώδικα από το github.com και αναλυτικά τον τρόπο υπολογισμού εδώ)

Βγάζω το screenshot των αποτελεσμάτων :








Υπάρχουν πολλοί όμως που χρησιμοποιούν τον υπολογιστή καμπυλότητας της Γης του Metabunk το οποίο δείχνει και εξτρά πληροφορίες όταν συνυπολογιστεί και η διάθλαση της ατμόσφαιρας.






Αλλά ... και πάλι τζίφος! Σε αυτή την απόσταση, προσπαθώντας να στοχέυσεις 47.35km μακριά στόχο ενώ το ύψος του θεατή είναι 1m βγάζει αποτέλεσμα "ΜΑΖΙ με διάθλαση ατμόσφαιρας" 150.82meters και 150.42m χωρίς τη διάθλαση, τιμή που συμφωνεί με τον υπολογιστή καμπυλότητας στο Github.



Τι σημαίνει αυτό, ο λάθος υπολογισμός hidden drop ?

Σημαίνει πολύ απλά ότι τα 150.4 και όχι τα 127μέτρα των υψικάμενων θα έπρεπε να είναι κρυμμένα, δηλαδή ενώ θα έπρεπε να βλέπουμε ακόμη λιγότερο από το τμήμα τους.




Πρόβλημα 2.  ΛΑΘΟΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ






Στο 04:17 του βίντεο για παράδειγμα παρουσιάζει μια ολόκληρη φωτογραφία των καμινάδων από κοντινή λήψη και έπειτα τις συγκρίνει με το πως φαίνονται από απόσταση το βράδυ που αναβοσβήνουν τα φώτα ασφαλείας τους. Ενδιαφέρον σκέψη. Όμως υπάρχει ένα προβληματάκι κι εδώ...

Αν τραβήξουμε σωστά τις γραμμές από το ύψος που βρίσκονται τα φώτα στη δεξιά φωτογραφία προς τα αριστερά, όπως έκανα με χρώμα πράσινο,   βλέπουμε ότι :
  • Ο πάνω φωτισμός είναι μακράν πιο πάνω από την υψηλότερη υψικάμινο (Κάπου ένας φιλόλογος τώρα λογικά ρίχνει ένα δάκρυ με τη χρήση της λέξης υψικάμινος) ...
  • Ο κάτω φωτισμός κι αυτός δεν είναι ευθυγραμμισμένος σωστά με την σωστή θέση στη πράσινη γραμμή και όχι στην κόκκινη.

Συμπέρασμα για τις συγκρινόμενες φωτογραφίες


Ο δημιουργός του βίντεο ΔΕΝ συγκρίνει σωστά τις φωτογραφίες και με πλάγιο τρόπο προσπαθεί να αποδείξει ότι αυτό που φαίνεται με το τηλεσκόπιο τη νύχτα ...ταιριάζει και με μια πιο κοντινή εμφάνιση των καμινάδων, προσπαθώντας να εξαναγκάσει τον ακροατή να πιστέψει αυτό που του εμφανίζει.



Λαμβάνοντας υπόψιν τα δυο προβλήματα, τα λάθος μαθηματικά και το δεύτερο, τη σύγκριση ανόμοιων μεγεθών στις φωτογραφίες (με τις λάθος γραμμές) με οδηγεί στο να καταλάβω το ότι ο κατασκεαυστής του βίντεο χρησιμοποιεί τη λογική πλάνη "λάθος στοιχεία" για να αποδείξει τη θεωρία του.

Τελικό πόρισμα για το βίντεο :









Όμως....

Πάντα θα υπάρχουν ... διάφοροι που θα βρίσκουν το βίντεο αυτό στο Youtbue και ... χωρίς κρίση θα το δέχονται και θα το αναπαράγουν ως αδιάσειστο στοιχείο!
Το ομολογούμε ότι έκανε πολύ αληθοφανή το βίντεο του. Αλλά έτσι είναι πάντα η τέχνη της πλαστογραφίας...

ΜΕΘΥΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ!



Ακολουθεί μήνυμα μπετόβλακα που δεν έκανε τον έλεγχο των γραφομένων στο δίκτυο και προκατέβαλε και το τι είδους και βαθμίδας εκπαίδευση έχουν οι υποστηρικτές του Γεωκεντρικού μοντέλου.







Προσέχετε και ...ΕΛΕΓΞΤΕ τα πάντα πριν τα "πιστέψετε" στο εξής!
Καλύτερα να γνωρίζετε παρά να ...πιστεύετε...

Socratis Kavvadias
SaveSave

1 σχόλιο:

  1. Να συμπληρώσω κι εγώ αυτό που βρήκα με μια ακόμη πολύ απλή εξήγηση:
    https://www.youtube.com/watch?v=IAThaCgHEC0&index=4&list=PLfgyoLZ0wcVSWHfaLk3tmkFRkDQLhvAVU

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Comments system