Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2017

Καταρρίφθηκε : Πτήση πάνω από Βόρειο και Νότιο Πόλο


Όταν αφαιρείς από τις συζητήσεις για την απόδειξη της σφαιρικής Γης, τις ψεύτικες διαστημικές φωτογραφίες της Γης από την Κυβερνητική Υπηρεσία Διαστήματος της ΗΠΑ (φωτογραφίες CGI Blue Marble κλπ), βάζεις τους πιστούς της Nasa να ψάξουν για πρώτη φορά στη ζωή τους αποδείξεις για το ότι ...ζουν(?) σε σφαιρικό πλανήτη!  



Έτσι μπαίνουν στον κόπο του κυνηγιού για το ποιος έχει ταξιδέψει/πετάξει πάνω από Νότιο Πόλο/Ανταρκτική! Και όλο χαρά εμφανίζονται και σου παραθέτουν την σημαντική τους ανακάλυψη, άρθρα σαν αυτό εδώ στο ΣΥΝΔΕΣΜΟ.
 Βέβαια... απλά διαβάζουν την είδηση, τον τίτλο, λίγο εν τάχει το άρθρο,  και μαθημένοι να πιστεύουν το οτιδήποτε φαίνεται "αξιόπιστο και σωστό", χωρίς να έχουν χρόνο για περισσότερη ανάλυση για το αν πρόκειται για αληθινό γύρο της Γης πάνω από τους πόλους του πλανήτη, το αναπαράγουν και το μεταδίδουν.


Το αεροπλάνο με το οποίο επιχειρήθηκε ο γύρος του κόσμου, γύρω από τους Πόλους



Το άρθρο μιλά για τη προσπάθεια ενός πιλότου, του Bill Harrelson, (σελίδα καταγραφής όλου του εγχειρήματος στο fb) να διασχίσει τη Γη από Βορά σε Νότο και πίσω ταξιδεύοντας από την Αμερική νότια ως την Ανταρκτική, να περάσει από τη πίσω πλευρά στον Ειρηνικό ως τη Νέα Ζηλανδία, να διασχίσει τον Ειρηνικό ως Αμερική μέσω στάσης στη Χαβάη και έπειτα να ανέβει βόρεια ως το Βόρειο Πόλο και πίσω.

Όλα αυτά με ένα μικρό μονοκινητήριο αεροπλάνο και μέγιστη διαθεσιμότητα δεξαμενών 361 γαλόνια αεροπορικά καύσιμα (1 γαλόνι = 3,79λίτρα). Από μόνο του αποτελεί άθλο το εγχείρημα και πραγματικά δεν έχουμε κάτι να πούμε για το αξιοζήλευτο ταξίδι διάσχισης τόσο μεγάλου τμήματος της Γαίας.


Αυτό που μας τράβηξε τη προσοχή είναι η ..."διάσχιση της Ανταρκτικής" για να περάσει κάποιος από Χιλή προς Νέα Ζηλανδία.


Ας το αναλύσουμε λίγο.
Το πλάνο ήταν να να πετάξει από τη Βιρτζίνια των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ανατολική πλευρά της Αμερικής, να φτάσει χιλή, και από εκέι να πετάξει ως τη βάση Scott της Ανταρκτικής. Έπειτα να συνεχίσει τη διάσχιση της Ανταρκτικής και να πετάξει προς τη Νέα Ζηλανδία από την πίσω πλευρά του Νότιου Πόλου!!!!!

Το πλάνο που ακυρώθηκε ήταν αυτό στην εικόνα


Όμως....   Υπήρξε ένα προβληματάκι που ίσως και ο ίδιος δεν είχε ... ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ και αγνοούσε!



ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΡΤΙΚΗ!!!!

Όχι τουλάχιστον στη μορφή που μας λένε, όχι δηλαδή στη κατάσταση της παγωμένης ηπείρου στη κάτω πλευρά του πλανήτη.  

Στη θεωρία της Επίπεδης Γης, για όσους τυχαία διαβάζουν το άρθρο, η Ανταρκτική βρίσκεται ολόγυρα από τους ωκεανούς μας σαν ένα στεφάνι που μας περικυκλώνει. (Δείτε το χάρτη παρακάτω)



Οπότε ο πιλότος αναγκάστηκε (πιθανότερο να τον αναγκάσαν ...με δυσμενή δελτία καιρού) να επιστρέψει στη Χιλή και από εκεί να πετάξει προς ...Ταϊτη και Νέα Ζηλανδία σε επόμενο σκέλος.





Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ αντί να περάσει πίσω από την Ανταρκτική...   :




Έτσι... Επέστρεψε πίσω στην Χιλή, στο αεροδρόμιο Punta Arenas κι από εκεί πέταξε για Ταϊτή, Νέα Ζηλανδία, Χαβάη (Χονολουλού), Santa Barbara, Alaska, Βόρειο Πόλο και πίσω στην αφετηρία στο Kinston,






ΑΡΑ, το ταξίδι του όπως το έκανε σχηματίζεται περίπου έτσι στον Gleason's AE Map και βγάζει ΑΠΟΛΥΤΑ νόημα καθώς ... η Ταίτη παρεμβάλεται της βάσης της Ανταρκτικής και της Νέας Ζηλανδίας περίπου στο μισό της διαδρομής....





Η διαδρομή του Bill στην Επίπεδη Γη.



Όπως γράφει τμήμα του άρθρου (link εδώ) που παρουσίασε το εγχείρημα του Bill :

Harrelson flew over the Atlantic to South America, then on to Punta Arenas at the southern tip of Chile. The weather conditions for the flight to the South Pole were nearly perfect, with visibility of 200 miles or more, but Harrelson’s plan to continue on to New Zealand was thwarted by powerful headwinds and potential airframe ice in his path. Ice was the most perilous threat because the Lancair has no deice or anti-ice systems, and the thin, laminar flow airfoil that makes it so aerodynamically efficient also leaves it susceptible to being brought down by relatively thin ice accumulations.

“I was petrified by the possibility of airframe ice,” Harrelson said. “It was far and away the biggest threat.”

Harrelson took advantage of the weather conditions for a flight over the South Pole on New Year’s Day. Instead of continuing on to New Zealand, however, he returned to Punta Arenas. That added a major complication to winning the record, however, because he had declared Hamilton, New Zealand, as a stopping point on his route and he still needed to get there.





Δηλαδή.. εκμεταλλεύτηκε τις καλές συνθήκες καιρού να πετάξει πάνω από το Νότιο Πόλο, είχε "200μίλια οπτικό πεδίο" αλλά... σταμάτησε από φόβο για τον παγωμένο μετωπικό άνεμο που τον φρέναρε και δεν έκανε το εγχείρημα της ζωής του να συνεχίσει;

Τώρα μεταξύ μας... πετά πάνω από ωκεανούς, είναι μεγάλος στην ηλικία, έχει κλείσει σχεδόν το κύκλο της ζωής άρα δεν έχει και πολλά να χάσει (μια υπόθεση, δε ξέρουμε με βεβαιότητα τη ψυχοσύνθεση του ανθρώπου αλλά ένας άνθρωπος που θέλει να γυρίσει τη Γη με μονοκινητήριο αεροσκάφος δεν είναι ο άνθρωπος που είναι εγκλωβισμένος στο σπίτι του οδηγούμενος από το βασικό αίσθημα της αυτοσυντήρησης...)...


Όχι, ο Bill Harellson ακολουθεί το πάθος του και προσπαθεί μανιωδώς με απίστευτα προσωπικά έξοδα να καταρρίψει παγκόσμιο ρεκόρ και να μείνει στην ιστορία της αεροπλοϊας. Κανένας πρωτοπόρος παθιασμένος πιλότος-εξερευνητής δε θα έμπαινε σε τέτοια περιπέτεια για να δειλιάσει και να τραπεί σε υποχώρηση. Στη χειρότερη περίπτωση θα περνούσε κάποιες μέρες περιμένοντας τη καλύτερη δυνατή πρόγνωση καιρού για να αναχωρήσει για Νέα Ζηλανδία.

Η γνώμη μας είναι ότι τον "σταματήσανε" είτε με "ψεύτικα δελτία καιρού" είτε με κάποια πολύ πειστική "καθ'ιδίαν" συζήτηση οι τοπικές αρχές.

Και το λέμε με βεβαιότητα γιατί δεν ήταν το πρώτο του εγχείρημα που απέτυχε όπως θα δείτε στο τέλος του άρθρου...  αλλα το 2ο !!!!

Δυο φορές λοιπόν αποφασισμένος! Απλά δε κολλάει η όλη ιστορία. Και γιατί δηλαδή δε φοβήθηκε στους παγωμένους ψυχρούς ανέμους του Βορείου Πόλου, εκεί δεν είχε ψυχρό μέτωπο;;;



Για το προτελευταίο τμήμα από Αλάσκα μέχρι Β. Πόλο στο οποίο πέταξε πριν επιστρέψει, δε μπορούμε να πούμε πολλά με ακρίβεια. Δεν δίνονται περισσότερα στοιχεία στη δημοσιότητα πέρα από αυτό το σχεδιάγραμμα που τον δείχνει να φτάνει μέχρι ένα σημείο Βορειοδυτικά της Γροιλανδίας και να επιστρέφει:




Εξάλλου αυτό που έχει περισσότερο νόημα και ασχολούμαστε είναι η ΜΗ διάσχιση της Ανταρκτικής.

Κι ας το διαφημίζουν ως AROUND και OVER the Poles. Σωστότερο θα ήταν "ένα ταξίδι πάνω από τον Βόρειο Πόλο και τη βάση Scott της Ανταρκτικής"...







Δείτε την συνέντευξη του ίδιου το πιλότου που έκανε το τρομερό εγχείρημα πάνω από την Επίπεδη Γαία :






Αυτή ήταν η 2ή απόπειρα του Bill Harelson να διασχίσει τον Νότιο Πόλο από αέρος με την πρώτη να αποτυγχαίνει το 2013.





Ανασκόπηση "Back to the Future". Τι συνέβει στη 1η απόπειρα;


Ψάξαμε όμως και βρήκαμε το τι πήγε στραβά και ούτε και η 1η απόπειρα στέφθηκε με επιτυχία και βρήκαμε το σχετικό σύντομο άρθρο για την πτήση αυτή στο σύνδεσμο ΕΔΩ.





Adverse Weather  at the bottom of the world   &UNSUALLY bad season. αναφέρει το άρθρο.
Δυσμενής και ασυνήθιστα κακός καιρός σχολιάζει το "μέτωπο" που τον σταμάτησε από το να διασχίσει την Ανταρκτική και να περάσει στη Νέα Ζηλανδία "around the globe".


Τελικά συνέχισε βορειότερα στον Ειρηνικό μέχρι να φτάσει στην καραϊβική, να συνεχίσει προς Κούβα και να προσγειωθεί στο Key West της Φλόριντα 27 ώρες μετά την αναχώρηση του από τη Χιλή.


Με δυο ήττες στη κατάκτηση απ'αέρος της Ανταρκτικής από έναν κοινό θνητό άνρθωπο και το αεροπλανάκι του, κάτι που φυσικά δε θα επιτρέπαν ποτέ να γίνει, ποτέ δε θα τον αφήναν να προχωρήσει περισσότερο, θα κλείσω με λίγη σατυρα για το ότι κάτι δε πάει καλά εκεί στην κάτω πλευρά του πλανήτη :
"Κάτ κι απκατ καν΄ γκιπ γκαπ"





SaveSaveSaveSave

9 σχόλια:

  1. Μια ερώτηση να κάνω? Τι εμβέλεια έχει το αεροπλάνο με ένα γέμισμα? Γιατί σύμφωνα με το χάρτη της επίπεδης γης, η απόσταση Χιλή - ταιτή είναι μεγαλύτερη από την απόσταση χιλή - βόρειος πόλος. Που είναι 16,000 χιλιόμετρα. Και φαίνεται να είναι κάπου στα 17 με 18 χιλιάδες θα έλεγα. Τώρα αν υπολογίσεις πως το αεροπλάνο με την μεγαλύτερη εμβέλεια στο κόσμο είναι ένα boeing 777 με εμβέλεια 17,500 χιλιόμετρα απορώ πως κατάφερε να διανύσει αυτή την απόσταση με ένα γέμισμα το μονοκινητήριο. Μάλλον δεν γίνεται φίλοι μου. Διότι το αεροπλάνο που έχει ο κύριος κανονικά διανύει με τα 90 γαλόνια ντεπόζιτο που έχει περίπου 2000 χιλιόμετρα. (https://en.wikipedia.org/wiki/Lancair_IV)
    Όμως μετά τη μετατροπή που έκανε χωρούσε 361 γαλόνια που μας δίνουν περίπου 8000 χιλιόμετρα. Και δεν υπολογίζω το έξτρα βάρος. Οπότε ίσως ο φίλος μας πέταξε στη σφαιρική γη που η απόσταση των Ταιτή - Χιλή είναι περίπου 7,500 χιλιόμετρα. Πάντως με τον χάρτη που έχετε παραθέσει από πάνω δεν βγαίνει το ταξιδάκι του.

    Και μια ακόμα συμβουλή να δώσω. Αν θέλετε να σας παίρνει κανείς στα σοβαρά φροντίστε να μιλάτε με στιχοιώδη μαθηματικά και καμιά απόδειξη που να έχει βάση. Γιατί αντίλογοι του στυλ, είναι μεγάλος, τα έχει φάει τα ψωμιά του οπότε YOLO πάμε να περάσουμε και ας μην επιτρέπεται λόγω ανέμων και λοιπά, είναι τουλάχιστον αστείοι. Να πάει κόντρα σε ότι έχει σπουδάσει στην αεροναυπηγική και στο ότι πρέπει να ακούει και να λειτουργεί με κανόνες και νόμους αν θέλει να ζήσει στο χόμπυ που έχει διαλέξει, δεν σας πέρασε από το μυαλό. Το ότι οι συνθήκες σε τέτοιες περιοχές του πλανήτη είναι ακραίες και πολύ έξω από τα νερά μονοκινητήριου ούτε αυτό. Το οτι κρίνετε όλα αυτά με το τρόπο αυτό χωρίς να έχετε τη παραμικρή ιδέα επί του θέματος δείχνιε την βαρύτητα των λεγόμενων σας.

    Επίσης μάθετε πως για να πάρει ο κάθε πιλότος δίπλωμα η ύλη που μαθαίνει έχει να κάνει από το Α ως το Ω με τη καμπυλότητα της γης, τα αέρια ρεύματα, αποστάσεις, κρύα και θερμά αέρια σώματα, βαρυτικά πεδία κλπ. Αλλά ναι....ξέχασα...όλα αυτά είναι ψέματα, και όμως όλα αυτά λειτουργούν και κάπως έτσι μπορούμε και πετάμε! Και κάπως έτσι έχουν στηθέι ολόκληρες εταιρείες και κλάδοι τις ειστίμης γύρω από αυτό το θέμα.

    Και τώρα είστε ελεύθεροι να δημοσιεύσετε το παρόν σχόλιο και να απαντήσετε. και θα εκπλαγώ πολύ αν γίνει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για το χρόνο και τον κόπο να απαντήσετε τόσο εκτενώς τη σκέψη σας. Είναι αλήθεια πως η απόσταση φαίνεται τεράστια και πράγματι είναι. Όμως όσο κι αν ψάξαμε δε βρήκαμε -ίσως εσείς τα καταφέρετε καλύτερα- ένα gps log που να δείχνει το στίγμα και τη καταγραφή του με την πορεία, ταχύτητα, διεύθυνση. Και φαντάζει περίεργο καθώς χρησιμοποίησε 5 διαφορετικές συσκευές πλοήγησης GPS. (καμία καταγραφής όμως???) όπως καθώς λέει ο ίδιος.
      Για το μεγάλο της απόστασης όσο δεν υπάρχουν πειστικά και αληθινά .gpx αρχεία των καταγραφών (τόσοι γεωστατικοί δορυφόροι υπάρχουν...) της διάσχισης Ειρηνικού από Χιλή ως Νέα Zηλανδία η πιο λογική απάντηση είναι ...στάση στο Νησί του Πάσχα (easter island) ! :-)

      Διαγραφή
  2. Μου κάνει εντύπωση που θέλετε σαν αποδεικτικό στοιχείο το gps (global=σφαιρικό position system) Γιατί και αυτό βασίζεται στη καμπυλότητα της γης. Αλλά δεν νομίζω αυτά τα στοιχεία να τα δώσουν ποτέ στη δημοσιότητα, γιατί άλλωστε?

    Εγώ δεν ήθελα να αναφερθώ τόσο στο ταξίδι που εσείς από πάνω στο άρθρο σας, γράψατε τα σημεία στάσης αλλά στο κατά πόσο εύκολα μπορείτε και αναιρείτε επιστημονικές επιλογές ενός πιλότου με μόνα λεγόμενα...αν το ήθελε πολύ θα το τολμούσε και ας πέθενε αφού ήταν γέρος και έχει ζήσει αρκετά, και δεν σας νοιάζει καθόλου να περάσετε από κόσκινο τα βασικά, που είναι αμφιλεγόμενα στο ίδιο σας το άρθρο όπως το ότι το αεροπλάνο δεν έχει καύσιμα που να μπορεί να διανύσει την απόσταση αυτή στη επίπεδη γη.

    Γιατί σε ότι στήριξη "αποδείξεων" έχω διαβάσει εγώ για την μη ύπαρξη σφαιρικής γης με τυχάρπαστα παραδείγματα και καταλήξεις για γέλια, (βλέπε: θα έπρεπε να πετάξουμε από τη γη αν γυρνάει τόσο γρήγορα, το νερό στο νότιο ημισφαίριο γιατί δεν πέφτει, το φως του φεγγαριού αντί να δίνει ενέργεια πάιρνει και έτσι πέφτει η θερμοκρασία σε επιφάνειες που ακουμπάει, τα αστέρια είναι φωτάκια στον ουράνιο θόλο κλπ... γεννιούνται πολλαπλάσια πολύ πιο απτά και επιστημονικώς αποδεδειγμένα παραδείγματα μη ύπαρξης της επίπεδης γης. (εκλείψεις ήλιου,σελήνης - κίνηση αστεριών, κλπ. με μόνες αποδείξεις κακόγουστα βιντεάκια στο youtube και την εμπιστοσύνη των ματιών μας και των αισθήσεων. Αν εμπιστευόμασταν μόνο σε ότι βλέπουμε χωρίς παραπάνω έρευνα θα είμασταν ακόμα στην αρχαιότητα και θα κάναμε και καμιά θυσία στο θεό Δία και στο Ποσειδώνα να μη ρίξουν κεραυνούς και παλίρροιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χειραγωγημένε φίλε μου που νομίζεις πως όλα τα γνωρίζεις, πρώτα απ'ολα κοίτα να ελέγχεις τις πηγές σου κατά πόσο έγκυρες είναι,κοίτα επίσης και ποιοί άνθρωποι είναι αυτοι που προωθούν την σφαιρικότητα της γής και τι έχουν προκαλέσει στον πλανήτη. Αν διαβάζεις μόνο τα της επιστήμης δεν θα μπορέσεις να διακρίνεις αν είναι σωστό ή λάθος. Θέλει μεγάλη μελέτη,θέληση πάνω απ'ολα και το πιο σημαντικό, να είσαι σε θέση να απορρίψεις όλα όσα διδάχθηκες απο μικρό παιδί και να είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις την αλήθεια ως έχει. SALONICA FLAT EARTHERS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τελείωσες στο "αν διαβάζω μόνο τα της επιστήμης".
    Μου φαίνεται αστείο το ότι πρέπει να απαντάω σε αυτά γτ πραγματικά νομίζω πως όλοι σας αρέσκεστε σε ένα κακόγουστο αστείο και μας δουλεύετε. Αλλά πιο πολύ με τρομάζει το ότι ίσως και να μιλάτε σοβαρά. Σοβαρά....
    Με το να μη διαβάζω τα της επιστήμης....αλλά παρόλα αυτά να ελέγξω την εγκυρότητα των πηγών μου. Άραγε ποιες πηγες θεωρείς εσύ έγκυρες, με ποιο κριτήριο τις θεωρείς έγκυρες,? Ώστε να με διαφωτίσεις και μενα και να μη χειραγογούμαι. Δεν νομίζω πως τα ξέρω όλα. Αυτός που το νομίζει αυτό είναι αυτός που μένει στάσιμος και δεν εξελίσεται. Επίσης, θέληση έχω άπειρη για μάθηση. Και είμαι έτοιμος να απορίψω οτιδήποτε αναιρεί αποδεδειγμένα αυτά που έχω διδαχθεί. Αλλά εδώ μιλάμε με μαθηματικές και φυσικές αποδείξεις. (αν γνωρίζεις την έννοια αυτής της λέξης), και αρκετά δύσκολο να βρω έναν επιπεδιστή, όσο και να έχω ψάξει, που να μπορέσει έστω να έχει μια εμπεριστατωμένη 'αποψη και γνώση των όσων πιστεύει. Παρά μόνο όλοι, μα όλοι αρέσκονται στην ακριβώς καρμπόν απάντηση που μόλις μου έδωσες. Αναμάσηση των ίδιων παραπληροφοριών, υπέρτατης ημιμάθιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. UPDATE!
    Έχουν μείνει μια σειρά από σχόλια αναπάντητα. Θα επανέλθω σύντομα στο καθένα ξεχωριστά.
    Αφήνω ένα νέο σχόλιο τώρα να πω ότι προσπάθησα και με email αλλά και με μήνυμα στην fb σελίδα του πιλότου να έρθω με επαφή με τον ίδιο ή κάποιον διαχειριστή της ρωτώντας για το αν υπάρχουν καταγραφές .GPX από τις πτήσεις αλλά δεν έλαβα καμιά απάντηση. Θα ήταν πολύ εξυπηρετικό να μπορούσα να έχω μια καταγεγραμμένη πορεία σε κάποιο format (gpx, .kml, κάποιο πρότυπο τελος πάντων) και όχι έτοιμες εικόνες με γραμμές πάνω σε ένα έτοιμο χάρτη. Θα περιμένω λίγο αν και δε νομίζω ΠΟΤΕ να απαντήσουν το παραμικρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι ζητάτε αρχεία gps. Τί είναι αυτό που σας κάνει να θέλετε και να θεωρείτε αυτά τα αρχεία σωστά αφού το σύστημα gps λειτουργεί με βάση την σφαιρική γη. Ας αφήσουμε αυτή τη προσπάθεια του να ζητάτε από ξένους ανθρώπους τόσο ευαίσθητα δεδομένα που γνωρίζετε, πως ορθά, δεν πρόκειται να σας τα παρέχουν.
      Αλλά συνεχίζει να μου κάνει εντύπωση που θέλετε τέτοια αρχεία. Έχετα αναρωτηθεί, ψάξει, πως λειτουργεί το gps? Οι δορυφόροι για να λειτουργεί. Πώς στέκονται στον αέρα αν δεν είναι σε τροχιά γύρω από τη σφαιρική γη? Αν δεν κάνω λάθος για την επίπεδη γη δεν υπάρχει βαρύτητα, και το βάρος μας το αποκτάμε από μια συνεχή κίνηση της επίπεδης γης στον άξονα z και με φορά προς τα πάνω. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά από τα αρκετά που έχω διαβάσει επί του θέματος αυτός είναι ο κύριος ισχυρισμός. Οπότε για να υπερνικάει κάποιος δορυφόρος αυτή τη δύναμη θα έπρεπε για πάντα να έχει καύσιμα και να πετάει "προς τα πάνω" ώστε να βρίσκεται στον αέρα. Πράγμα που πιστεύω να κατανοείτε πως δεν είναι εφικτό. Ας λύσετε στη θεωρία σας αυτό, και έναν ακόμα άπειρο κατάλογο αναπόδεικτων παρατηρήσιμων πραγματων που μπορώ να σας παρέχω, και μετά με αυτή τη βάση ας δούμε γιατί θέλετε τα αρχεία .gpx ως απόδειξη για το πού πήγε το αεροπλάνο.

      Διαγραφή
    2. Το .gpx (άν κι αυτό μπορεί να αλλοιωθεί ή παραχθεί τεχνητά...) θα μπορούσε να δείξει τις ώρες και τη δειάρκεια των πτήσεων. Οπότε θα είχαμε κάτι να ελέγχξουμε όσοι το αμφισβητούμε. Εν πάσει περιπτώση δεν ήταν και μια πτήση περικύκλωσης της Γης από Βόρεια στα Νότια έτσι όπως εξελίχθηκε.
      Όσο για το GPS ... ενημερώσου πως μπορεί μέσω επίγειων σταθμών και χρήση της ιονόσφαιρας να γίνεται τριγωνοποίηση και εύρεση θέσης. Από τον Β' παγκόσμιο το είχαν βρεί. Loran τότε, eLoran στις ημέρες μας και χρησιμοποιείται στους υπερπόντιους πλόες. Δες τα βίντεο εδώ :
      http://flatearthgreece.blogspot.gr/2018/02/How-is-nternet-transmitted-across-the-oceans.html

      Διαγραφή
  6. Ρε παιδιά. ΠΡαγματικά τώρα, γιατί επιμένετε να αλλάξετε όλη την ανθρωπότητα και τη τεχνολογία για να ταιριάξει στη δική σας θεωρία. Δορυφόροι δεν υπάρχουν καν!!! τώρα το διάβασα... μα το 90% του πλανήτη τότε ψεύδεται..δεν είναι μόνο η ΝΑΣΑ....και εσείς έχετε βρει όλη τη διαπλοκή. Φίλε μου θα σε συμβουλέψω κάτι. Μην ακούς εμένα αν υπάρχουν δορυφόροι...μη με πιστέψεις καν... απλά να σου πω πως μπορείς να τους παρατηρήσεις με τα ίδια σου τα μάτια. Αν έχεις μια κάμερα με αρκετό ζουμ και μπορείς να ακολουθήσεις κανόνες τριγωνομετρίας, αν δεν είναι απάτη για σενα και τα μαθηματικά, μπες εδώ https://spotthestation.nasa.gov/sightings/view.cfm?country=Greece&region=None&city=Athens#.WsVY24jFKUk στο έχω έτοιμο. Άραξε έξω την ώρα που πρέπει στόχευσε με τη κάμερα σου στον ουρανό εκεί που πρέπει και αν είσαι ικανός θα μπορέσεις να δεις τον iss να περνάει από μπροστά σου. Είναι δύσκολο αλλά αν πραγματικά ψάχνεις την αλήθεια σου συνηστώ να το κάνεις. Το έχουν καταφέρει αρκετοί. Κάθε μέρα άλλωστε περνάει από πάνω μας. https://www.youtube.com/watch?v=lepQoU4oek4 ξέρω όμως....μη πιστεύω αυτά τα επιστημονικά... στο βίντεο δείχνει και την έκληψη ηλίου, άντε να δω πάνω και σε αυτό τί έχετε να πείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Comments system